Vi er naturligvis kede af, hvis du har haft en oplevelse med Velkommen, der ikke har levet op til dine forventninger. Hvis du er utilfreds med den behandling, du har fået, kan du klage.
Ønsker du kunde som kunde at klage over en oplevelse hos Velkommen, foregår processen på følgende måde:
Du skal sende en e-mail til klage@velkommen.dk, hvor du beskriver din klage og de forhold, du er utilfreds med. Det er vigtigt, at du begrunder din klage grundigt, så Velkommen kan forstå din oplevelse.
Når Velkommen modtager din klage, vil vi gennemgå de oplysninger, du har givet, og på baggrund af denne vurdering vil træffer vi en beslutning om det videre forløb.
Vi bestræber os på at håndtere klager i overensstemmelse med forbrugeraftaleloven og at sikre en fair proces for alle kunder.
Fandt du ikke hvad du ledte efter? Vores kundeservice sidder klar til at hjælpe dig. Du kan kontakte os via telefon, mail eller livechat. Vi er tilgængelige mandag til torsdag kl. 9.00 - 17.00 og fredag kl. 9.00 - 16.00. Konktakt kundeservice her
|