Hvorfor har vi lukket for din strøm, og hvordan får du den igen? Hvis vi har lukket for din strøm skyldes det i langt de fleste tilfælde, at du ikke har betalt dine regninger.
Hvis din strøm er blevet lukket, skyldes det typisk, at en regning ikke er blevet betalt, eller at et depositum for fremtidigt elforbrug mangler. Vi forstår, at dette kan være en frustrerende situation, men vi har forsøgt at kontakte dig forud med et brev, hvor vi har informeret dig om, hvornår strømmen ville blive afbrudt.
For at få åbnet for strømmen igen, skal du tilmelde dig på ny hos Velkommen og betale et gebyr. Det er vigtigt, at du har betalt alt udestående, inden vi kan genoprette strømmen. Når vi har modtaget en kvittering på din betaling, vil vi kunne genåbne din strøm.
Kontakt os på telefon 70 80 78 00 mandag til torsdag kl. 09.00-17.00 og fredag kl. 09.00-16.00, så vi kan hjælpe dig videre og sikre, at du hurtigt får strømmen tilbage.
Fandt du ikke hvad du ledte efter? Vores kundeservice sidder klar til at hjælpe dig. Du kan kontakte os via telefon, mail eller livechat. Vi er tilgængelige mandag til torsdag kl. 9.00 - 17.00 og fredag kl. 9.00 - 16.00. Konktakt kundeservice her
|