Skal du flytte? Husk at informere dit elselskab. Vi forklarer dig, hvordan og hvornår.
Giv besked om din flytning, uanset hvad
Når du flytter, skal dit elselskab have besked. Det gælder både, når du tager din elaftale med, eller hvis du gerne vil skifte til et nyt selskab.
Hvordan melder du flytning hos Velkommen?
Du kan nemt og hurtigt melde din flytning i vores selvbetjening under kategorien 'Mit abonnement'. Det tager kun få minutter.
Sådan melder du flytning på få minutter:
- Log ind på vores selvbetjening.
- Vælg fanen 'Mit abonnement'
- Tryk på knappen 'Registrer flytning'
- Indtast de nødvendige oplysninger og tilmed.
Det eneste, du skal sørge for, er at informere dit os senest 10 dage inden flytningen og tidligst 2 måneder før.
Næste gang sker din flytning af el automatisk
Det kan være uoverskueligt at tilmelde sig et elselskab på sin nye adresse, huske at få penge tilbage fra den gamle adresse og aflæse målere på de rigtige datoer. Derfor har vi lavet “Flyt Med” – et simpelt, men smart koncept, der automatisk flytter din elaftale til din nye adresse. Skal du flytte igen, sker det altså helt automatisk, at din elaftale følger med.
Jeg skal flytte og vil gerne skifte elselskab
Når du skal flytte, skal både dit nuværende selskab og det, du ønsker at flytte din aftale til, have besked. Det skyldes, at dine oplysninger ændrer sig ved flytning. Hvis du blot skifter elselskab uden at indmelde din adresseflytning, får dit nye selskab din gamle adresse.
Log på selvbetjening og meld flytning her.
Fandt du ikke hvad du ledte efter? Vores kundeservice sidder klar til at hjælpe dig. Du kan kontakte os via telefon, mail eller livechat. Vi er tilgængelige mandag til torsdag kl. 9.00 - 17.00 og fredag kl. 9.00 - 16.00. Konktakt kundeservice her
|