Skal du opsige dit nuværende mobilabonnement, når du skifter til Velkommen, eller sker det automatisk? Hvis du vil beholde dit nummer, klarer vi det, men hvis du vil have et nyt nummer, skal du selv kontakte dit selskab.
Jeg vil skifte til Velkommen og beholde mit nummer
Når du bestiller et abonnement hos os med dit nuværende nummer, kontakter vi dit selskab for at finde ud af, hvornår nummeret kan overføres, så du undgår at have to abonnementer samtidig og betale dobbelt.
Hvis du ønsker det, kan vi også tvinge flytningen igennem. Du er velkommen til at kontakte vores kundeservice for hjælp.
Jeg vil skifte til Velkommen og have et nyt nummer
Hvis du vil have et abonnement med et nyt nummer, skal du selv opsige din nuværende aftale, da vi ikke kan kontakte dit selskab på dine vegne i dette tilfælde.
Jeg vil gerne opsige mit mobilabonnement hos Velkommen
Hvis du skifter til et andet mobilselskab med nummerflytning, tager dit nye selskab sig af processen. Ønsker du et nyt nummer, skal du opsige dit nuværende mobilabonnement hos os. Det gør du via selvbetjening eller ved at kontakte kundeservice.
Du finder vores aktuelle mobilpakker her.
Fandt du ikke hvad du ledte efter? Vores kundeservice sidder klar til at hjælpe dig. Du kan kontakte os via telefon, mail eller livechat. Vi er tilgængelige mandag til torsdag kl. 9.00 - 17.00 og fredag kl. 9.00 - 16.00. Konktakt kundeservice her
|