Det afhænger af, om du har valgt at flytte dit nummer over til os, eller om du har oprettet et nyt nummer.
Hvis du har flyttet dit nummer til os, så tager vi kontakt til dit gamle selskab og sørger for, at nummeret bliver flyttet over samt, at dit gamle abonnement bliver opsagt.
Hvis der skulle være binding tilbage på dit nuværende abonnement, så venter vi med at flytte dig, til bindingen er slut. På den måde undgår du dobbelte regninger. Hvis du ønsker, kan vi dog godt tvinge din flytning igennem. Du er velkommen til at kontakte vores kundeservice på 7080 7800 for at høre mere om dine muligheder.
Hvis du køber et abonnement hos os med et nyt nummer, så skal du selv sørge for at opsige din gamle aftale. Dette skyldes, at vi ikke kan tage kontakt på dine vegne, når der ikke sker en nummerflytning. Du kan typisk opsige dit abonnement på din nuværende udbyders hjemmeside - eller ved at ringe til deres kundeservice.
Fandt du ikke hvad du ledte efter? Du kan altid ringe til os i Velkommen Kundeservice på 7080 7800. Vi sidder klar på telefonerne mandag til fredag, 9-17.