Har du problemer med at logge ind på selvbetjening, fordi du har glemt, hvilken mailadresse du bruger til at logge ind? Bare rolig, vi hjælper dig med at finde en løsning!
Inden du kontakter kundeservice er der nogle simple ting, du kan prøve.
1. Prøv med dine mest brugte mailadresser
Start med at tænke over, hvilke mailadresser du oftest bruger. Du kan forsøge at logge ind med de adresser, du plejer at anvende til vigtige tjenester.
2. Tjek dine gamle mails
Søg i din mailindbakke efter tidligere beskeder fra os. Prøv at skrive "Velkommen" i søgefeltet. Disse mails vil være sendt til den e-mailadresse du bruger til selvbetjening. Husk at tjek din uønsket- eller spam-mappe.
3. Prøv funktionen 'Glemt adgangskode'
På login-siden til selvbetjening kan du bruge funktionen 'Glemt adgangskode?'. Når du indtaster en mailadresse, sender vi en nulstillingsmail, hvis den er korrekt registreret i systemet. Dette kan hjælpe dig med at identificere den rigtige mailadresse. Prøv dette med alle dine mailadresser.
4. Kontakt kundeservice
Hvis du stadig ikke kan finde ud af, hvilken mailadresse du bruger, er vi her for at hjælpe. Kontakt vores kundeservice med følgende oplysninger:
- Dit navn
- Din adresse
- Dit kundenummer (hvis du har det ved hånden)
Med disse oplysninger kan vi finde frem til din brugerprofil og hjælpe dig med at opdatere eller genfinde din e-mailadresse.
Opdatér dine oplysninger, når du er logget ind
Når du igen har adgang til selvbetjening, kan du opdatere dine kontaktoplysninger, hvis du ønsker at bruge en anden mailadresse fremover.
Læs også: Glemt kode
Fandt du ikke hvad du ledte efter? Vores kundeservice sidder klar til at hjælpe dig. Du kan kontakte os via telefon, mail eller livechat. Vi er tilgængelige mandag til torsdag kl. 9.00 - 17.00 og fredag kl. 9.00 - 16.00. Konktakt kundeservice her
|